יום שלישי, 14 בדצמבר 2010

החורף הגיע ואתו הפטריות , מתכון לברוסקטת פטריות

כל שבועיים בערך אני מעלה סרטון חדש עם מתכון , האמת הייתי רוצה להעלות יותר אבל אילוצי ההפקה והאנרגיה שזה דורש ממני מגבילים את הרצון הזה.
אחת הבחירות הקשות בכל פעם זה איזו מנה להכין לכם , בנתיים היו רק שלוש מנות כשהשלישית מבינהן היא זו המוגשת לכם עכשיו ,ברוסקטת פטריות.
במדפי הסופר , גם השכונתי שלכם , ליד פטריות השמפיניון המעט משעממות מונחות להם מבחר הולך וגדל של פטריות בעלי שמות אקזוטיים שלא תמיד אנחנו בטוחים מה הן ומה עושים איתן .
קחו למשל את הפטרייה הידועה בשם מלך היער או king oyster בלעז. אתם רואים אותה על המדפים בסופר ואני מאד ממליץ לשלוח יד ולקחת אותה לסל בפעם הבאה. פטרייה בשרנית מלאה בטעם מאד נעימה לעבודה ובסרטון המצורף אתם יכולים לראות מה אני עושה איתה. אפשר גם לעשות ממנה ממש סטייקים של פטריות צלויות , תענוג אמיתי.
אז קודם תראו את הסרטון ומיד אחריו עוד קצת הסברים והבהרות עליו , תהנו:



לגבי הלחם : השתמשו בלחם "כבד" בסגנון של לחמים מלאים או לחמי שיפון .
הפטריות: אתם יכולים להוסיף פטריות שמפיניון , פטריות אורנית שאספתם ( זהירות באיסוף פטריות בטבע ) ובכלל ככל שיש יותר מבחר של פטריות הטעם נהדר.
הצעת הגשה: אתם יכולים להגיש ברוסקטה פטריות בצד ברוסקטת עגבניות שמכילה : עגבניות , שום , בצל ובזיליקום והרבה שמן זית על לחם קלוי.
הערה חשובה: לא שוטפים פטריות , הן סופחות מים והופכות להיות סמרטוטיות . פטריות מנקים על יבש.

אם אהבתם את הסרטון אני מזמין אתכם לשתף אם אחרים ובכלל זוכרים את התפריט שלי ? הוא עדיין בתוקף ומחכה לכם גם בסוף השבוע הקרוב.
בתאבון!!!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה