יום חמישי, 13 בינואר 2011

ארוטיקה קולינרית - אוסף סטטוסים שכתבתי . ( איורים אלית אבני שרון )


10 פלפלים אדומים שהשמש שיזפה ונתנה בהם ריח של קיץ, נצלים על אש פתוחה שמשחירה את החוץ ומלטפת את הפנים מעניקה להם טעם תאווה מעושן . לחפון בעדינות בכף היד להרגיש את החום מפעפע לקרוע בבשר העסיסי , להפגיש עם בזליקום ואורגנו ולהכתים בשבבים עדינים של שום טרי. לתת להם לשרות באהבה עם שמן זית משובח.סטטוס פיתוי גסטרונומי

התבוננתי בה כשקילפה את השריון הדק מעליו ואיך האצבעות המטופחות שלה נטפו עסיס של רוטב מתקתק. התסכלתי בה כשפישקה את השפתיים המשוחות באדום ובשיני פנינה נגסה בו . כשהאישונים שלה התרחבו מעוצמת העונג , מופתעת , התקשיתי בלאט

היא פרשה מפה לבנה שנמתחה על השולחן ללא רמז לקמט . ערכה לקראתי בכלים של שבת ששמורים לאורחים רבי המעלה. גם בקבוק של יין הושם אל השולחן ומלחייה קטנה מכסף . התיישבתי בגו זקוף וגם מפית צחורה תחבתי בצווארוני- הכל ערוך ומוכן וככה באה אליי עירומה , חפה מכל מלבוש הגישה לי עצמה

טיף טף |היא גנחה בשקט , כמעט בלתי נשמעת | טיף טף ואני אספתי באדיקות את טיפותיה| טיף טף| טיפה ועוד טיפה ניגרות אדומות , סמיכות| טיף טף משגרות אדוות מרצדות בשלולית של שמן זית|אני מגיש אצבע מרעיד את הטיפה האחרונה| טיף דממה||אני מביט מוקסם באדום הסמיך , המרצד |שולח קצה של מחט אל קצה האצבע ובטיפת דמי מסיים את המנה- מנת השף הערב קונסומה של עגבניות בר בשלות
הוא מטפטף את השמן לאט מביט איך הטיפות זולגות על בשרה . באצבעות נחושות הוא מעסה אותה , עמוק ואז ...הוא מטיח אותה , צורב בחום בבשרה , רואה איך היא מגירה לו את מיציה , מדממת רק בשבילו ,שומרת את תוכה עסיסי ורוד רק לשיניו שיינעצו בה- מנת השף סינטה מדיום רייר שנצרבה בה תאווה.

אני מביט בלשון החומקת מבין שפתיים תפוחות , מלחלחת ברטיבות מנצנצת . רואה אותה נרגשת , נפעמת מהניגוד הזה בין רך לקשה כשזה פוגש את שיני הפנינה המושלמות שלה , על פניה נמשחת התלבטות אם לנגוס ,אם למצוץ ואז , באבחה אחת הוא נעלם עמוק לתוך פיה וכל מה שנותר הם מיצמוץ של שפתיים תאוותניות שצבועות באדום. רוצה עוד? מנת השף תות שדה מצופה בשוקולד מריר וצ'ילי.


גבעול בודד של אספרגוס מונח קשה , גאה על צלחת כשרק קצהו התפוח מונח בשלולית רטובה של שמן זית מוכתם בבלסמי מיושן. לידו תאנה ששפתיה פושקו ותוכנה הפורה גלוי לעין נפוח ומזמין עטוף דוק קל של ארמניאק . מנה לו ולה בתאבון.

יורה לוהטת באדום של עגבניות בשלות טובלות במיצים של עצמן , צרובות מלהט פלפלי חלפיניו ושום ריחני - פוגשת ב...ענן סמיך של יוגורט לבן מנוקד בירוק של עשבי קיץ רעננים. אדום מתחיל במקום שבו הלבן נגמר במעשה אהבה לוהט שדוהר אל סופו .מנת השף - מרק יוגורט קר מארח גספצ'ו לערב קיצי

כשהיא תפגוש את הלהט , אדומה ובשלה , היא תגיר סודותיה הנמהלים בניחוחות של תשוקה. כשצהוב עטוף בלבן פוגש אותה רותחת הוא מתקשה לאיטו וביחד הופכים למקשה אחת רוטטת - מנת השף , שקשוקה.

אני רוצה בבולמוס , בתאווה בלתי נשלטת . להשליך את כל הגינונים הצידה יחד עם כלי האוכל והמפית הצחורה, אני רוצה למלא את האף בריח , לעטוף את הלשון שלי במרקמים , בטעמים . אני רוצה לצעוק מעונג , לאבד שליטה. אני רעב! מה יש היום ? סלט ?

ביד בוטחת אני מחדיר את הסכין בין השפתיים הקשות , פותח אותה, בכוח . היא נגלית אליי ממצמצת, חיה, רוטטת , חלקלקה, מעוררת , רגע לפני שאחליק אותה לפה אלטף בלשון , אני מרחרח את הריח המוכר של תאווה מלוחה . אני נותן לה להיות לרגע, כמו שהיא, חיה ואז היא מחליקה במורד הגרון מעוררת מיד תאווה קשה- מנת השף , צדפה .

אני רוצה אוכל שאתה נותן בו ביס הוא מגיר את מיציו על הסנטר , מכתים את הזקן. אני רוצה למלא את הפה במשהו שייגרום לי להתקשות , אני רוצה שבלוטות הטעם שלי יפצחו בריקוד טנגו סוער . אני רוצה לעשות אהבה עם האוכל שלי , במקום זה הלכתי לאכול סלט
מעשה תאווה ללא משחק מקדים , נתחי שייטל של עגל צעיר מוטחים אל פלנצ'ה לוהטת הצורבת בו פסים של מגע עם החום הלוהט. מעשה אהבה קצר , אלים והנתח מופרד מהחום ומושכב בעדינות על הצלחת הלבנה, מדמם , עסיסי , מצפה , מלח עם זכרון של ים , זרעי עגבנייה בציפה מתוקה ו...טיפה ועוד טיפה של בלסמי מיושן שמסיים את ..בתאבון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה