יום שלישי, 18 באוקטובר 2011

איזה דברים אתם מחביאים במקפיא שלכם?

בימים האחרונים אני חושב המון על מקפיאים . אולי זה בהשפעת הסדרה הזו שאני רואה עכשיו בצורה סיטונאית. אצלם במקררים ניתן בעיקר למצוא גוויות שפגשו את המוות בצורות שונות ואם זה לא גוויות אז המקפיאים מאחסנים ערמות של מריחואנה.
אצלי במקפיא לא ביקרה מעולם גוויה
או מריחואנה.
אבל זה גרם לי לחשוב על מקפיאים וכמובן שמיד הלכתי לבדוק מה יש במקפיא שלי ואז שאלתי גם אתכם מה ניתן למצוא במקפיא שלכם. אז במהלך הפוסט הזה תוכלו לאתר את המקפיא של חלק מכם שענו על השאלון שלי בדף הפייסבוק של אוכלים סיפור אהבה.




כשהייתי ילד כמו הרבה ילדים סקרנים הייתי עסוק בנסיונות הקפאה של חומרים ודברים כאלה ואחרים . חלק מהנסיונות שייכים לצד השפוי , גלידות בטעמים מוזרים , קרחונים , ג'וקים ושאר מרעין בישין וחלק מהניסויים שייכים לחלק שהשתיקה יפה לו . אבל היום המקפיא שלי מלא בדברים שימושיים שאותם הייתי רוצה לחלוק אתכם בפוסט הזה.
אז, מה יש לכם במקפיא?
רובכם ענו כמובן שיש להם במקרר לחמים, פיתות ( מקום ראשון עם 35 הצבעות ) קפה שחור (רק 15 הצבעות ) ובל נשכח אלכוהול על סוגיו, בטריות ואפילו חלקכם מחזיקים במקפיא וזה ציטוטים:
"רגשות כעס שחייבים להיות רדומים"
"נעליים שקטנות בחצי מידה מלאות בשקיות מים"
"ראשים של אקסיות"
"תרנגול קפוא שבתוכו החבאתי דולרים"
"חלומות לשעת חירום"
בכל מקרה, זה מה שכדאי לכם להחזיק במקפיא:

מרקים קפואים - מכירים את זה שנשארת לכם מצקת או שתיים בסוף סיר המרק שלא בא לכם לשפוך אבל גם לא להחזיר את הסיר למקרר? בדיוק בשביל זה יש שקיות סנדביץ. הקפיאו את מה שנשאר ותגלו בזמן רעב שזה נשנוש מנצח כמו גם תוספת מבורכת לכל בישול עתידי .

בצקים- תמיד אני מכין יותר ממה שאני צריך במסגרת הכלל "שאם כבר ללכלך את המטבח וכלים עדיף שייצא מזה כמה שיותר". בצקים לפיצה , בצק שמרים , בצק פריך כל בצק מקבל הקפאה באהבה ואתם תברכו על זה כשיודיעו לכם שבאים לקפה.

ירקות קפואים- תמיד נשארות לי במקרר שקיות שמאכלסות כמויות קטנות של קפואים שנזנחו בשקית . אז מה עושים ? שקית לקט , מאגדים את כל השאריות אפונה, שעועית ירוקה וצהובה, שעועית , חומוס, ברוקלי הכל.... לשקית אחת ואופס יש לכם שקית לקט.

מיצי פירות- סוחטים מיץ תפוזים ? מיץ לימון ? הדודה מהמושב הביאה יותר מדי פסיפלורה ? נשארו לכם מלא תפוחים ? כל מה שנותר לעשות זה לארוז בשקיות או בצנצנות ולהקפיא. בפעם הבאה שתצטרכו תוכלו רק לפתוח את דלת המקפיא וואללה...

קטניות מבושלות- חומוס מבושל אחרי השרייה, שעועית לבנה או שחורה שוב הכלל שלהכין יותר זה כדאי ומקצר תהליכים מאוחר יותר כשאתם באמת צריכים את הזמן .

שונות- בגד שנדבק אליו מסטיק מסתבר שהקפאה זו הדרך , ניילון נצמד-מסתבר שזו הדרך הטובה ביותר לעבוד אתו, עיפרון איפור בקיץ


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה