יום שני, 14 במאי 2012

תפריט חלבי אביב/קיץ 2012



Aprire
בוחרים שניים מתוך המבחר
שלישיית מרקים קרים מוגשים בכוסיות: מרק גספאצ'ו אדום/ מרק טארטור לבן/ מרק קרם אפונה ירוק.המלצת השף
שלישיית קרוסטיני: קרוסטיני מוצרלה ופלפלים חריפים/ קרוסטיני חצילים צלויים על הגריל / קרוסטיני עם ממרח שעועית לבנה.
מקלות לחם מוגשים עם שלישיית מטבלים: סלסלת עגבניות חריפה/ סלסה של עשבי תיבול ושום / מטבל צ'אטני דלעת כתום.

Antipasti Insalata
בוחרים חמישה מתוך המבחר
סלט חיטה תפוחה וירקות צלויים בעשבי תיבול המלצת השף
סלט של עגבניות שרי , בזיליקום ומוצרלה ( סלט קלאסי עם גבינת מוצרלה די בפאלו אמיתית )
סלט של עלים ירוקים עם נגיעות כתומות בויניגרט. (עוד סלט קלאסי עם טוויסט עוקצני בתיבול)
סלט של סלק ,אגסים וגבינת רוקפור – ריחני ,צבעוני ומרענן המלצת השף
תבשיל חצילים סיציליאני ברוטב עגבניות פיקנטי המלצת השף
פרוסות חציל אפויות בתנור שורות במרינאדה של חומץ בן יין לבן , שמן זית ושום 
פרוסות חציל מטוגנות ברוטב עגבניות ובזיליקום
בצלים סגולים אפויים בשמן זית ועשבי תיבול.
פטריות בתחמיץ של בלסמי ועשבי תיבול .
כרובית מטוגנת ברוטב יוגורט ונענע.
פלפלים קלויים בשלושה צבעים בתחמיץ של שום ושמן זית

"ופברריציו גדל להיות גבר איטלקי שרמנטי שלמד לא רק את תורת האוכל של מחר אלא גם את תורת האהבה של מחר . אמנות של אהבה שגועשת כשמשאירים אותה לשרות לילה."

Formaggio
מבחר של גבינות לבנות קשות ורכות וכן מגוון של גבינות קשות מובחרות

Pane
פוקאצ'ות מנוקדות בשלוליות של שמן זית \ לחם שבלול במילוי של עגבניות מיובשות ועשבי תיבול
לחמים ולחמניות שיפון וקמח מלא עם זרעים.

Torte e pasticcini
בוחרים ארבע מנות מתוך המבחר
מאפה של עלי פילו בגבינות מלוחות
מאפה של עלי פילו בתרד וגבינה מלוחה
מאפה של ברוקולי וגבינות - ללא גלוטן
לזניה צמחונית- ניתן לעשות ללא גלוטן
קיש של עגבניות מטוגנות וגבינת פטה
קיש של פלפלים קלויים וגבינת עזים
קיש שלושת בצלים בקשקבל
קיש של ירקות כתומים וגבינת עזים

"הצרה עם אכילת אוכל איטלקי היא שחמשה או שישה ימים אחר כך  , אתה שוב רעב"  ג'ורג' מילר

Deserti
בוחרים שלושה מתוך הקינוחים
. מלבי פטל - רוטב פטל, מלבי, שיערות קדאיף קלויות עם פיסטוק ומרמלדת פירות יער המלצת השף
.
גבינה פירורים - שטרוייזל, מוס גבינה אוורירי (-דניאלה) ושכבה נוספת של שטרוייזל.
. קרם יוגורט - קונפי תותים ובלסמי, מוס יוגורט, עליי מילפיי ואבקת סוכר המלצת השף
. קרם ריקוטה - פירורי שטרוייזל גס, קרם ריקוטה, זיגוג סילאן תאנים.
.
פאי לימון - פירורי בצק פריך, קרד לימון ומרנג חרוך
.
סניקרס - קרם שוקולד חלב, טופי בוטנים וגנאש המלצת השף
. קרם קפה שחור, קרם שוקולד מריר וגנאש לבן
. עוגת פקאן וקינמון, מוס מייפל וגנאש שוקולד חלב

שתייה קלה / יין / קפה
מים מינרליים / לימונדה / תפוזים / קוקה קולה / זירו , דיאט קולה / תוססים נוספים
יין לבן שרדונה יבש
יין  אדום מרלו
פינת קפה הכוללת: נס קפה מגורען , קפה שחור, שלושה סוגים של תה, צמחים לתה, חלב, סוכר וסוכרזית.
מכונת קפה הכוללת אספרסו וקפה הפוך בהגשה בתוספת תשלום של 15 שקל לאורח.

תגובה 1:

  1. שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי נעמי שמואל, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אפטה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת האימייל שלו, drapata4@gmail.com או שלו, Whatsapp או VIBER עם המספר הזה (+447307347648). אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי..

    השבמחק